Nastala chyba při přehrávání videa.
  • dr.fish
    **

    Režisér chtěl natočit velký příběh, jenže zároveň chtěl být taky velkým umělcem. A tak se stalo, že se utápíme v obrazovém materiálu a prokousáváme se neskutečnou nudou. Mnozí to budou zřejmě vidět jako strhující podívanou, já už po hodině opravdu nemohl. Je to běs, je to běs! Každý záběr třikrát delší než se sluší...40% Zbytek přesně popsal hromino...(3.1.2014)

  • hous.enka
    ****

    Lore je Němka a spolu se svými mladšími sourozenci se ocitá ve velmi nepříjemné situaci, neboť Vůdce umírá a budoucnost celého Německa je velmi nejistá... Putování Lore a dětí poválečným Německem v celé jeho hrůze (nemilá překvapení na statcích, válečné fotografie, všudypřítomní vojáci osvobozeneckých armád a celá řada místních) je brzy doplněno o nový prvek, o tajemného Thomase. Film Lore se mi líbil - svým barevným pojetím, svou syrovostí a dramatičností (např. vítání Thomase v lese) a hlavně množstvím figurek, které se filmu objevují. Lore je taková německo-australská road movie poválečným Německem, ve kterém ještě nestačila zaschnout krev...(14.2.2014)

  • MontyBrogan
    ****

    Vymyslel som nové slovo: overarted. A samozrejme, hodí sa na tento film. Artovosť tento raz podľa mňa nebola na mieste. K tak závažnej téme ju nebolo treba a pripadala mi preto rušivá. Spomaľovala tempo. Bez toho spomaľovania, by sa ináč minutáž mohla skrátiť hádam na hodinu a štvrť. Radšej sa tentokrát mohol obohatiť dej ešte zopár scénami navyše. Téma mala ten potenciál. To je moja jediná výhrada a zároveň celkom zásadná. 7/10(27.7.2013)

  • Morholt
    **

    U filmů jako je Lore je víc než důležité vytvořit si k postavám vztah a to se mi při vší snaze nepodařilo. Navíc sice chápu, že situace v poválečném Německu musela být příšerná a tamní lidé bezpochyby trpěli, ale já je prostě litovat nedokážu. Vykreslení tehdejších podmínek považuji za zdařilé, oceňuji i perfektní kameru, ale celkově mě Lore výrazněji neoslovila. 40%(24.3.2013)

  • Othello
    ***

    Problém Lore docela dost leží v tom, jak mi připomínal krátký film učitelky umění ve filmu Ghost World, kde se splachují panenky do záchoda a opakuje se "mirror, father, mirror". Protože stejně tak je tohle skutečně univerzální art, za kterým jsem se vehementně a marně snažil najít něco víc než jen "intimní polemiku nad kolektivní vinou" a "proměnu děvčete v ženu za zvláštních okolností". Lore je ve skutečnosti proti Trierově Evropě, která je mu zasazením blízká poměrně misogynní, protože zatímco první jmenovaný dokáže nastolit mnoho témat a otázek z pohledu mužského pozorovatele, Lore se nedostane se svou ženskou aktivní hrdinkou dále než k věčné stigmatizaci a matce ochranitelce. Což je ještě podtrženo tím, že to natáčela žena. A to pro změnu formálně velmi zdatně, ač mám v poslední době pocit, že přestříhávat z detailů, značících nějaké citové pohnutí na celky, které tvoří informativní záběry je teď takový obecný recept na to spíchnout arťas za pár drobných.(16.5.2013)

  • - Natáčení probíhalo v německých lokacích Baden-Württemberg, Görlitz, Hesse a Hamburk. (Terva)

  • - Představitelce čtrnáctileté Lore Saskii Rosendahl bylo během natáčení již devatenáct let. (Terva)

  • - Knižnou predlohou k filmu bola novela "The Dark Room" z roku 2001 od britskej spisovateľky Rachel Seiffert. Tento názov je taktiež aj alternatívnym názvom filmu. (MikaelSVK)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Drones (2) | James McAvoy | 2: Advanced Technologies, Systems, and Applications II: Proceedings of the International Symposium on Innovative and Interdisciplinary Applications of ... 1st ed. 2018 Edition 2018