poster

Nikdys nebyl

  • Velká Británie

    You Were Never Really Here

  • Francie

    A Beautiful Day

  • USA

    You Were Never Really Here

  • Slovensko

    Nikdy si tu nebol

  • Austrálie

    You Were Never Really Here

  • Nový Zéland

    You Were Never Really Here

Drama / Thriller / Mysteriózní

Velká Británie / Francie / USA, 2017, 95 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • RUSSELL
    ****

    Emocionální bahno, trauma, beznaděj a opět stoprocentní Phoenix. Film rozhodně nemá šanci oslovit širší publikum, na to je příliš brutální, nekompromisní a depresivní, ale své příznivce si určitě najde. Já tyhle filmy můžu. Sice po nich bývám ještě v horším psychickém rozpoložení, než obvykle, ale něco mě k nim pořád přitahuje a dokážu se do nich vžít, což někdy není nejideálnější, obzvlášť pokud se jedná o něco takto působivého a skličujícího. Příběh je velmi jednoduchý a ničím výjimečný, svým způsobem jde o klasické krimi okořeněné revenge thrillerem, ale to provedení zážitek posílá na vyšší úroveň. Precizní režie a působivá hudba, krásně podkreslující děj filmu, jsou mimo Phoenixův výkon jeho hlavní devízou. Film obsahuje několik opravdu výživně brutálních scén, zejména jedna konkrétní v úplném závěru se mnou trošku zamávala, ale i přesto mi přišlo, že to mohlo být klidně ještě brutálnější, některé scény byly trochu zkrocené, ale zase to bylo vynahrazeno neotřelými kamerovými a režijními postupy (jako například záběry skrze bezpečností kamery). Rozhodně to ale neberu jako nějakou velkou výtku vůči filmu, to už je asi spíš jen má deformace, přímého násilí tam bylo až až. Phoenix opět prošel kompletní fyzickou i psychickou transformací a stal se postavou, kterou ztvárnil. Joaquin tomu dává všechno a zajímalo by mě, jak dlouho se dá něco takového praktikovat, aniž by to člověka totálně nezničilo. Závěrečná scéna pak neotřele boří hranici mezi dobrým a špatným koncem. Každopádně You Were Never Really Here doporučuji pouze náročnějším divákům, kterým nevadí různé artové postupy a bahenní lázeň ve vyprázdněnosti a utrpení lidského bytí.(10.10.2017)

  • POMO
    ***

    Indie varianta Taken bez všetkého, čo ho robilo cool - štýlovej akcie, sympatického hrdinu, gulí či zaujímavého vizuálu. A bez všetkého, čo by mohlo robiť skvelou jeho indie variantu - psychologicky zmysluplne rozpracovanú hlavnú postavu, jej vzťah s chránenkyňou, umeleckú obrazovú stránku, či myšlienkový podtón (pravdepodobne existenciálny). Vyslovene nudný film to nie je, jeho za-každú-cenu-iné poňatie má svoje momenty (napr. posedenie so zraneným zabijakom v kuchyni). Ale ako celok, navyše s tak fádnym záverom, zostáva v šedom priemere.(2.6.2017)

  • Chrustyn
    **

    Pokus o artovější Taxikáře, bohužel nevyšel a v tomto případě mě to moc mrzí. Trailery vypadaly strašně cool, ale film tak nepůsobí prakticky vůbec. Phoenix je fajn a přestože se jeho postava chová v 80% dost podivně, je to jediné, proč se film dá dokoukat. Jinak se jedná o film, který nenabízí nic zajímavé, ačkoliv se tváří hrozně důležitě.(2.5.2018)

  • EvilPhoEniX
    **

    Tématicky mi celkem blízké. Dětská prostituce, obchod s bílým masem, ale v tomhle filmu je vše tak fádně podáno, že nezaujme ani zchátralý Joaquin Phoenix, kterého mám obvykle rád. Vizuálně levný film, artově natočený, zajímavá kamera,násilí mimo záběr a hlavně nekončící nuda. Musíme si Promluvit o Kevinovi byla daleko lepší volba paní Ramsay. Tohle se nepovedlo. 35%(11.4.2018)

  • Gilmour93
    ****

    U can´t touch this. Hammer time! Lynne Ramsay do toho zase jde nekompromisně až na dřeň a skrz postavu veterána Joea předvádí, že když dlouhodobě zažíváte psychickou i fyzickou bolest, snáze ji dopřejete i druhým. Zlověstně plíživé profilování zpustlého lovce pedofilů pomocí halucinací, flashbacků i „mimopracovního“ života, brutální násilí, co chytře není moc na očích (záběry přes kamery bezpečnostního systému, těla ležící po ataku), Greenwood vnášející hudební „Drive“ Cliffa Martineze a některé působivé scény (proud vzduchu a tělo v pytli na zadním sedadle auta) dávají divákovi dostatek prostoru k přivolání výtahu do pekla plného utrpení. Škoda jen nepříliš funkčně vykresleného vztahu unesená - zachránce, klišé v podobě zla z vysokých politických kruhů a pocitu neúplnosti, který lehce otupuje intenzitu. Takhle jsme se zasekli v podzemních garážích, ale to je pro duševní zdraví diváků možná dobře..(13.4.2018)

  • - Po premiéře na festivalu v Cannes následoval sedmiminutový potlesk. (MLazi)

  • - Hlavní natáčení se konalo v srpnu 2016 v New Yorku a okolí. (griph)

  • - Lynne Ramsay po premiéře v Cannes řekla, že promítaná verze filmu nebyla konečná a ještě dojde k úpravám. (MLazi)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Children | Uber Lite | Streaming