Malarkey

Malarkey

okres Praha-východ

homepage

1579 bodů

Moje komentáře

<< předchozí 1 2 3 4 49 97 145 193
    • 5.2.2019  15:26
    Nejlepší (2017)
    *****

    Jestli má někdo životní příběhy, jak víno, tak jsou to Poláci. Ti, co natočí podle pravdy, to je většinou nářez nevídaného charakteru. Člověk se až diví, kam na ty příběhy chodí. Osobně jsem přemýšlel, zdali to není tím, že naše národy jsou si historicky poměrně podobní, takže pro ně máme větší pochopení, nebo že si na nich nejvyšší trošku pohrál a prozkoušel jejich charakter víc, než ostatní národy. Každopádně právě film Nejlepší je naprosto brutální epopejí feťáka, který se dostane na totální lidské dno, aby se z něj následně začal vyhrabávat. Natočeno je to samozřejmě naprosto precizně, takže se nedá vytknout prakticky nic. Výkon herce Jakuba Gierszala je za hranicí dokonalosti. Zpracování je také hodně kvalitní a je vidět, že i scénář psal někdo, kdo má na to doslova dar. Poláci jsou v současné evropské kinematografii absolutně top!

    • 1.2.2019  15:11
    Volyň (2016)
    *****

    Poláci využívají silného filmařského období a rok co rok otevírají jednu brutální historickou otázku za druhou. V případě filmu Volyň se vracejí do období druhé světové války a krásně ukazují, jak tamní obyvatelé žili poklidným způsobem, dokud válka nezačala. V tu ránu se v místních rozjeli nějaký divný pudy, který z nich dělali ještě větší zrůdy, než z Němců. Ti jsou v tomto filmu opravdu považováni, v podstatě, za dobráky…na rozdíl od Ukrajinců nebo Poláků. Film bych hrůzností některých scén neměl problém přirovnat k ruskému Jdi a dívej se. Pokud vidíte něco hrůzného, tak po chvíli uvidíte ještě něco horšího. Za chvíli už budete tak otupělí, že budete jenom němě zírat a nechápat, kam až boj za samostatnost Ukrajiny mohl zajít. Hrůza, děs…neměl jsem slov. Přiznám se, že jsem ani nevěděl, že něco takového na východě Polska bylo. Osobně by mě dost zajímalo, jak se dnešní Poláci ke svým sousedům staví. Až mi někdo bude povídat o tom, jaký kolaboranti jsme za války byli, tak jim asi povím, jaký zrůdy v oblasti Volyně žili…Neuvěřitelný film, který by měl vidět každý, kterého válka zajímá, aby si uvědomil, co válka způsobuje…

    • 29.1.2019  15:47

    Tohle se Amíkům docela povedlo! Šedesátá léta, Studená válka vrcholí a oni tu politickou situaci trošku poškádlili příběhem o tom, jak se jim zbláznily počítače a vypustily na Moskvu sérii jaderných hlavic. Na tehdejší dobu docela drsný téma, který asi není pro každýho. Na druhou stranu má precizní dialogy, skvělé herecké výkony a momenty, u kterých si můžete být jistí, že tak nějak by to klidně mohlo být. Tohle není žádná satira jako Dr. Strangelove, ale film, který v tehdejší době zřejmě vyvolal patřičný rozruch.

    • 29.1.2019  15:46
    Kapitán (2017)
    *****

    Zřejmě nejbrutálnější sebekritika německých filmařů vůči jejich národnímu odkazu – druhé světové válce. A natočeno tak dobře, že jsem měl co dělat, abych našel nějaké negativum. Robert Schwentke je evidentně profík každým coulem. Po umělecké stránce to pojal černobílou formou s tak dobrou kamerou, že dlouho jsem lepší neviděl. Atmosféra je taková, že by se dala krájet a chvílemi jsem měl i pocit, že dialogy tu okopčili od Tarantina. Ta scéna u toho sedláka, kde si mladej kapitán Willi Herold vytváří speciální rotu, nebyla za pět, ale rovnou za šest hvězd. Příběhově to bylo pojato spíše komornější formou, ale vlastně to bohatě stačilo. Neuvěřitelná cesta Williho od řadového vojína po kapitána byla tak bleskurychlá, že jsem minutu, co minutu zíral, co jedna nalezená uniforma dokáže s jedním vojákem na sklonku války. To, že je vše podle pravdy jen utvrzuje fakt, že válka rozevře skryté lidské vlastnosti dokořán a ukáže, co se v lidské bytosti vůbec skrývá. Ač by to nikdo z nás nedokázal připustit, natož pak pochopit. Kapitán je neuvěřitelný film. Kvalitní filmařina, skvělý námět a kopa brilantních nápadů vč. samotné závěrečné scény nebo jediného barevného záběru dokázala, že se jedná o jeden z nejlepších válečných filmů posledních let, co jsem měl možnost vidět.

    • 22.1.2019  16:14
    Malaton (2005)
    *****

    Korejci to stejně svedou. Z té asijské kinematografie jsou Evropě vlastně nejblíž. Jediná trošku atypická je ta korejština a na to se ve výsledku taky dá zvyknout. Tvůrci jsou tam totiž nesmírně talentovaní a dokáží dobrou filmařinu spojit se skvělým tématem a perfektními hereckými výkony. Maraton je přesně v tomhle duchu. Ten kluk toho autistu hrál tak dokonale, až jsem měl pocit, že autistou opravdu je. A on přitom hraje v tolika filmech. Vlastně se jedná o drama, ale celé dvě hodiny se tak nenápadně usmíváte a přejete mu štěstí, že spíš koukáte na úctyhodný rodinný příběh, než na film o těžkém životním údělu jednoho korejského kluka. Líbilo se mi to moc. Korejci prostě umí uhranout.

    • 20.1.2019  14:57

    Při sledování Paula Newmana hrajícího pyramidu se mi obnovily vzpomínky na moje léta, kdy jsem se u kulečníkového stolu cítil úplně stejně, jako on, když porážel Minnesotu. Nicméně s každým dalším pivem hrdinství bylo vyšší a výhry méně častější. Tudíž vlastně nemám co vytknout. Film, jak ze života, jen s trochu obšírnějším příběhem, který zde není podstatný. Lepší filmově zpracovaná partie kulečníku pravděpodobně neexistuje.

    • 15.1.2019  20:10

    Nějak jsem za poslední dobu zaregistroval, že letité herecké legendy Hollywoodu si na sklonku své kariéry vystřihnou takovou, dejme tomu, osudovou roli spjatou s tím svým stářím. Smířlivou, tvrdou a nesmlouvavou roli ošlehanou životem, na kterou daný herec celý život snad i čeká. Hal Holbrook si přesně tuhle roli vystřihl v tomhle filmu. Přirozeně obyčejný, ale velice silný lidský příběh.

    • 3.1.2019  14:29

    Naprosto bombasticky ztvárněný dokument na hokejové vítězství v Naganu, které celému českému národu natolik pozvedlo sebevědomí, že z toho těžíme ještě dnes. Krásné vyprávění snad všech, včetně tehdejších protivníků. Obrovský respekt jak hokejistům, panu Hlinkovi do nebe, tak i tvůrcům tohoto dokumentu v popředí s panem Hudečkem. Během těchto 73ti minut mi bylo neuvěřitelně krásně a to i přesto, že mi tenkrát bylo osm let, když jsem sledoval, jak Petr Freedom vystřelil celému národu svobodu. A ano...vím přesně, kde jsem v tu chvíli byl. Stejně jako celé moje okolí, kterého jsem se po shlédnutí tohoto dokumentu musel zeptat. Tohle totíž ví celý národ, kde v té době byl, když se hrálo finále se, záměrně uvádím, Rusáky.

    • 26.12.2018  22:02

    Celou dobu, co koukám na pohádky, si říkám, jak je v nich obrovský nádech fantazie. A čím jsem starší a poznávám různé fantastické světy (především z knih), tak si uvědomuji, jak moc jsou pohádky s fantazií provázané. No a čeští tvůrci (až na pár výjimek) to dlouho nechápali, speciálně pan Zdeněk Zelenka. Ten točí miliardu průměrných až špatných pohádek, neustále se nechává dotovat Českou televizí, cpe do svých filmů Bohdalovou s pocitem, že u filmu vyřeší veškerá úskalí, premiéry si nechá vysílat na Štědrý den a pak se naprosto neracionálně honosí tím, že mu na pohádky čumí čtvrtina národa. To, že si na ně (až na Nesmrtelnou tetu) v následujících letech nikdo nevzpomene, to je věc druhá. Podle něj jsem sice bezcharakterní nula, která nerozumí filmové pohádce a patřím do čtvrté cenové, ale na druhou stranu si myslím, že když vidím dobrou pohádku, tak ji dokážu ocenit. No a takovou dobrou pohádku dokázal natočit pan Bebjak ve stejném roce jako pan Zelenka dokázal urazit půlku českého národa. Pan Bebjak tu totiž zakomponoval naprosto skvělý námět, který je silně pohádkovský, ale zároveň v něm je obrovský kus skryté fantastiky, který každý fanoušek musí ocenit. K tomu jsou tu neokoukaní herci, výborné nápady (například s kocourem), nádherná kamera, prostředí, efekty, vlastně i průběh pohádky nemá chybu..Vlastně nemám slov. Tento film je přesně to, co jsem si ve štědrovečerních pohádkách posledních let rok co rok přál, že Česká televize jednou udělá. Perfektně zkombinovala pohádkové motivy s kvalitní filmařinou. A já tvůrcům za to obrovsky děkuji! Tak šťastný jsem dlouho nebyl!

    • 23.12.2018  22:31
    Upgrade (2018)
    *****

    Vlastně nemám slov. Upgrade je cyber punk jako prase. Tvrdé sci-fi, které je chytré, v hlavní roli má herci, který by se tímto filmem měl objevovat jenom v těch největších filmových peckách (a vůbec mi nevadí, že je australskou kopií Toma Hardyho, diváci seriálu Querry ví sví) a hlavně s příběhem, který minutu co minutu může vybuchnout v obrovský kolotoč emocí, které divák nedokáže posbírat, ani kdyby se přetrh. A ještě s jednou chuťovkou, že ten výbuch nedokážete ani očekávat, natož předpokládat. Tak dobře napsané a natočené sci-fi a s tak dobrou atmosférou a hudební vsuvkou, jsem sakra dlouho neviděl.

    • 16.12.2018  19:52

    Název, téma a doba jasně připomíná vrchol francouzské kriminální kinematografie. To ale do momentu, než se spustí začátek filmu, protože pak už se rozjíždí naprosto dokonalá americky dynamická atmosféra, která od samotné první vteřiny nepoleví až do samotného konce. Osobně musím říct, že snad nikdy jsem se nesetkal s lepší a napjatější špionážní kriminálkou, než právě v případě Francouzské spojky. Když Gene Hackman špicloval ksindly z Francie například v metru, měl jsem doslova zatajený dech. No a to Vám nemusím vykládat, jak mně bylo, když nastartoval Pontiaca LeMans a rozjela se jedna z nejhezčích filmových honiček, co jsem kdy viděl. To byl dokonalý filmařský adrenalin. Takové momenty dnešním filmům strašně chybí...stejně tak i špinavost New Yorku. Ta ponurá atmosféra, kde očekáváte neřáda za každým rohem, to je prostě nářez. Navíc po skončení filmu jsem jenom tupě zíral do titulků, protože ten závěr, ten je prostě depka jako svině. Klobouk dolů Amíci. Tohle se Vám sakra povedlo.

    • 4.12.2018  16:42
    The Haunting of Hill House (TV seriál) (2018)
    *****

    Esence toho nejlepšího, co duchařský horor dokáže nabídnout. Výborný námět, zajímavé zpracování, místy filmařsky až dokonalé díly, kde ty nejzajímavější jsou zhruba uprostřed seriálu. No prostě lahůdka…opravdu dlouho se mě totiž nestalo, abych u seriálu seděl den, co den a hledal chvíle, kdy si budu moct pustit další díl. Jsem rád, že takový pocit pořád existuje. Haunting of Hill House mě o tom přesvědčil.

    • 18.11.2018  18:42

    Překvapuje mě, že si v mém případě další pětihvězdu vysloužil zrovna tuniský film. Vlastně nevím, jestli tohle není můj první tuniský film, který jsem kdy viděl. Téma je hodně aktuální a háže na Tunisko jako takové odlesk temnoty. Pokud je ale divák inteligentní, tak mu musí být jasné, že tohle není jenom o Tunisku, jako spíše o celé Severní Africe. Téma více než aktuální. Ze začátku se mi líbilo, jak na mě tuniští mladí působí západně, aby mě pak zpražil zásadní moment celého příběhu - znásilnění. Následně jsem nestíhal zírat nad v podstatě jakýmikoliv státními autoritami. Občas si říkám, že v těchto zemích v současnosti člověk nemá nárok na právo. No a pokud jste žena, tak hůř pro Vás.

    • 14.11.2018  22:43

    Queen mám jakožto milovník hudby silně zakořeněn v paměti. Vidět tento dokument mě ale donutilo až v momentě, kdy jsem viděl film Bohemian Rhapsody. A víte co? Film toho řekl hodně a stejně tak otevřel dost témat. A tento seriál uzavřel pár momentů, ale zato otevřel řadu dalších dotazů. U kapely podobného ražení to asi jinak být ani nemůže. Celkově vzato se ale, podle zdejších komentářů, jedná o jeden z nejlepších dokumentů o kapele a já mu kvůli nestrannosti a objektivnosti musím dát za pravdu.

    • 8.11.2018  18:50

    Konečně zase film, který do kina narval jak pravidelné, tak i nepravidelné návštěvníky. Pecka, která byla předurčena být peckou. Příběh o kapele, která již od počátku byla předurčena být legendární a jedinečnou. Kapela Queen totiž taková je a já už hodně let čekal na to, až se jejich příběhu někdo chopí a natočí ho tak osobně, jak to bude cítit. A Bryan Singer to cítil přesně tak, jak jsem si přál. Mohl bych mluvit o plusech, ale i mínusech. Steně tak o dobrých, ale i slabších momentech. Ve filmu jsou místa v příběhu, kterým úplně nerozumím, ale na druhou stranu jsou v něm i místa, která mě nutí přemýšlet nad tím, jaký Freddie asi byl a jaký nejspíš žil život. Druhý den v práci jsme se s lidmi shodli, že tento film je ještě hodně smířlivý s Freddieho životem. Věřím, že skutečná realita byla daleko horší...drsnější. Nicméně v tom příběhu je cítit obrovská pokora. Stejně tak i obrovský respekt celé kapely k člověku, který s ní rostl, a který je pro mě největším zpěvákem století. Možná i proto dávám pět hvězd a nejsem schopný hodnotit jinak. Z filmu je cítit preciznost a důraz na detail, který mi v jiných životopisných filmech občas chybí. Je v něm skryta duše dokonalého příběhu, který tady zase dlouho nebyl a nejspíš tu zase dlouho nebude.

    • 4.11.2018  07:48

    Přiznávám se k jedné věci. Tenhle film mě rozbrečel. Rozbrečel mě tak, jako dlouho žádný jiný. Anglický pacient má totiž všechny předpoklady k tomu, aby to dokázal a já mu sednul na lep jak osmiletá školačka. Jedná se totiž o další z řady osudových příběhů lidí, kteří žili a prožili období druhé světové války. Ten je ale vyprávěn z dvou časových rovin. Tedy před koncem války a před začátkem války. Vše dává svůj smysl, herci se tu herecky naprosto perfektně předvádí a i když hudba není to, kvůli čemu byste na film neměli zapomenout, vše vynahrazují krásné záběry a scenérie na severní Afriku třicátých let, které v dobré režii nemohou nikdy zklamat. Necelé tři hodiny utíkaly závratným tempem a jediné, co burcovalo čím dál víc, tak vztah Ralph Fiennese s Kristin Scott Thomas. Herci celkově tu mají velké slovo. Kromě těch dvou tu herecky kouzlí i krásná Juliette Binoche. Je vlastně hrozně dobře, že si režisér vybojoval tyto herce a nebyl donucen k Hollywoodu. Působí to na diváka daleko upřímněji, za což si vysloužil i náležité ocenění. Jestli existuje nějaká osudová romantika s velkým nádechem epičnosti, tak to pro mě navždy bude Anglický pacient.

    • 11.10.2018  21:23

    Jednou za čas se mi na televizi promítne opravdový lidský zážitek, který si zaslouží označení toho nejlepšího, co drama ve filmu může nabídnout. A je jasné, že hlavní slovo tu bude mít příběh. Ten v tomto případě zasahuje opět do druhé světové války. Ne, že by se v něm odehrával. Spíše uzavírá jednu nedokončenou kapitolu. Kamera Vás tak hodně rychle z Německa přesune do rozbouřené Ukrajiny, která si žije tak nějak svým životem a rozjede tu příběh postavy, kterou tu naprosto skvostně hraje Jürgen Prochnow. Naráží na lidské vlastnosti, dobré i ty špatné. Porovnává národnosti, životy před válkou a po válce. Srovnává, co bylo tehdy a co je dnes, sleduje nesmyslnost hranic nebo se snaží zodpovědět řadu nezodpovězených rodinných otázek. To všechno v rozmezí 107 minut, kterými tento film disponuje. Film plný dobrých lidí a lidí, kteří jsou prostě takoví, jací jsou. Ani zlí, ani dobří, prostě sví a jedineční. Poplatní době, danému státu, danému životu v daném období. Prostě příběh jednoho bývalého německého důstojníku Wehrmachtu, který se shodou okolností stal členem ukrajinských Kozáků. Jak to bylo dál, to se dozvíte v tomto krásném a jedinečném životním příběhu.

    • 27.9.2018  14:59

    Po hodně dlouhé době jsem se dočkal příběhu z druhé světové války, které mě opět dokázal naplno sejmout. První a druhá světová totiž dokáže i dnes vyprávět příběhy, nad kterými nestačím zírat. Za války totiž bylo možné opravdu cokoliv a i proto mohl vzniknout právě tento film. Popravdě se divím, že se k tomu filmu někdo z Rusů vůbec přihlásil. Já bejt Rus, tak se za to, co můj národ v tomto případě předvedl stydím do konce života. I když je to problém jednotlivce, chápu. Ale to je u Rusa stejně tak nějak jedno. Nechci tu úplně spoilerovat, ale první půlka filmu nastolila jasnou atmosféru, která trošku stála v oparu čekaného konce války. Druhá část příběhu ale přišla včas a normálně mě donutila v jednu ráno probudit všechny smysly, protože tady veškeré dění zachází za hranice lidskosti a logiky. Nevím, jestli tento film není ve světové kinematografii tím nejabsurdnějším příběhem, který kdy kdo natočil z prostředí druhé světové války. Možná, že i jo.

    • 29.7.2018  09:47

    Je to o nápadu, o jeho zpracování, o stoprocentně stísněné atmosféře jednoho call centra, kde je, pravda, celá řada nelogických situací. Ale vem to čert. Já těch 85 minut seděl se zaříznutejma trenclema a ani se nehejbal jak to bylo napínavý. Tísňově volání mě uzemnilo skvělými dialogy, omylnou hlavní postavou a momenty, které se mi jednoduše zařízly pod kůži. Další minimalistická kvalita, na kterou jen tak nezapomenu.

    • 7.7.2018  08:38
    Loď pro dva (2016)
    *****

    Krásný, lidsky procítěný film o setkání dvou naprosto odlišných lidí, kteří si k sobě naleznou cestu a ještě si nevědomky duševně pomůžou. Pár takových filmů jsem už viděl a pokaždé to byl velký zážitek. Zážitek hlavně v tom, že mi pokaždé dá naději v lidskost, která mi v dnešním světě trošku chybí.

    • 15.5.2018  20:03
    Narcos (TV seriál) (2015)
    *****

    První díl Narcos mě okamžitě vcucnul do děje tím, jak informativní byl a jak dokumentaristicky rozjel onen příběh Pabla Escobara. Onen dokumentární střih se samozřejmě dalšími díly zpomalí, ale ve výsledku to vůbec nevadí. Budete sledovat každou minutu a čekat na moment, až do Vás tvůrci opět nasypou nějaký ten zajímavý fakt, který Vás utvrdí v tom, že nekoukáte na vymyšlený příběh, ale na neuvěřitelně krutou realitu Kolumbie tehdejší doby. Občas se nechce ani věřit, že něco takového bylo možné. Leč právě neuvěřitelnost je devíza celého námětu, který je prostě natolik silný, že i pět hvězd je pro něj málo. Jednoduše...bomba. Zde se Netflix opravdu vyšvihl.

    • 29.4.2018  23:56
    Metanol (TV film) (2018)
    *****

    Vlastně je film spíš na čtyři hvězdičky, ale pátou jsem se nakonec rozhodl dát za to dokonalé souznění scénáristů, režisérky, kameramana, tvůrce hudby a samozřejmě i ne příliš okoukaných herců, což vlastně filmu jde k plusu. Osobně jsem ale byl překvapený, že za tímto stojí samotná Česká televize. Námět je totiž geniální. Sám si moc dobře pamatuju celou tu metanolovou aféru a dodnes na ní vzpomínám. Nikdy jsem se ale uceleně nedozvěděl, jak to vlastně s tím pančováním bylo. No a tady to mám krásně a na čisto. V prvním díle z pohledu obviněných a v druhém díle z pohledu vyšetřovatelů. Klobouk dolů Česká televize! Vydala si do světa jeden z nejlepších českých filmů za poslední roky. A přitom si na to ani nepotřebovala miliony ze státního fondů jako třeba Filip Renč za Lídu Baarovou, kterej jí za kopu státních peněz ještě k tomu dokázal hodně slušně dojebat.

    • 24.4.2018  18:26

    Pusťte si takový film v roce 2030 a schválně, jestli bude mít v komediích konkurenci. Už dneska nemá a to je teprv rok 2018.

    • 18.4.2018  21:51

    Hej čůro, tenhle film byl psycho-kurva-delickej ti řikám. A stejně takovej byl i českej dabing, kterej tomu narval takový koule, že jsem během filmu málem upad ze židle. Tady je drsný úplně všechno. Vostrej devadesátkovej akčňák, kterej mi ve vzpomínkách chyběl. Film, u kterýho už teď vím, že na něj nikdy nezapomenu. Charlie Sheen, jak kdyby se narodil pro podobný role. Dokonalý!

    • 15.4.2018  18:17
    Půlnoční slunce (TV seriál) (2016)
    *****

    Nerad bych u skandinávských seriálových kriminálek pravidelně končil u pětihvězdičkových hodnocení, ale v případě tohoto seriálu prostě nemůžu jinak, než tu pokorně děkovat za obrovský filmařský zážitek. Tvůrci tu totiž umně zvolili existující lokace v severošvédském městě Kiruna, zahrnuli do scénáře jeho ne úplně pěkný příběh o místní těžbě, přesunu města nebo o vztahu Švédů k Laponcům, a do toho zakomponovali vraždy, které mají mezinárodní přesah. Takže se sem vypraví francouzská kriminalistka, která má co dělat, aby na tamní laponský způsob života přistoupila a vlastně ho vůbec pochopila. A jelikož tato kriminálka má pouhých osm dílů, dělají si tu s hlavními i vedlejšími postavami vysloveně co chtějí. Dlouho se mi tedy nestalo, abych byl ihned po prvním díle nadšený a ihned po něm prahnul po dalším díle až do samotného konce. To za prvé. A za druhé je tu pár momentů, které vnímám až na pomezí geniality. Především tedy animovaný start třetího dílu, obecně kamera zabírající nádherné prostředí severního Švédska, potažmo Laponska a především i efektivně vykonstruovaný závěr, který byl napjatý jak kšandy u kalhot. Za mě tedy super. Osobně mohu říci, že tohle je zatím nejlepší skandinávská kriminálka, co jsem viděl. A to mám Most hodně rád.

    • 4.4.2018  15:42
    Maudie (2016)
    *****

    Není nad upřímně natočené životopisné filmy lidí, o kterých jste neměli ani páru, ale během dvou hodin Vám vstoupili do duše svojí jedinečností, že na ně do smrti pravděpodobně nezapomenete. Příběh této lidové malířky je například jedním z nich. Jednoduše krásný film, kde se Ethan Hawke herecky zase předvedl a Sally Hawkins pro změnu dokázala, že si ji také dokážete zamilovat.

    • 24.3.2018  23:34
    Glory (2016)
    *****

    Pořád se melu v balastu průměrných evropských dramat, kterým chybí originalita, herecká jedinečnost nebo prostě jen a pouze nápad, až jsem se bál, že dokonalé evropské drama už takřka neexistuje. Bulhaři mě ale přesvědčili o opaku a dokázali, proč je evropský naturalismus ve filmech tak strašně důležitý. Pecka od první minuty do poslední vteřiny. Nemám, co bych více dodal.

    • 24.2.2018  13:25
    Sowon (2013)
    *****

    Dlouho jsem si zase nedal nějakej film z Jižní Koree a opět mě tahle, podle mě, nejevropštější asijská kinematografie, totálně rozsračkovala. Bohužel neznám lepšího slova, protože to, co Korejci zde předvedli, by emotivně rozebralo i čerstvě napojeného dromedára v oáze klidu. Mazec. Sowon je prostě nářez. Nemám moc slov k tomu, co jsem viděl, ale musím se přiznat, že právě to duševní temno mi v hlavě zůstane ještě hodně dlouho.

    • 20.2.2018  18:44
    Vzteklina (TV seriál) (2018)
    *****

    To, co ze začátku působí jako kriminálka ze Šumavy, se postupně rozjede ve vychytaný thriller s historickým základem, hledajícím náměty v období po druhé světové válce v oblasti tehdejších Sudet. A je to sakra dobře, protože podobná témata se tu zatím příliš neotevřela a přitom skrývají celou řadu zajímavých, originálních, neotřelých a hlavně smutných příběhů. A u Vztekliny rozhodně oceňuji zpracování a celý soubor herců, kde jsem některé znal, ale spíš neznal, čímž dostali šanci na to mě překvapit a tu bez problémů splnili. Negativně bych mohl hodnotit to, že v druhé polovině seriálu, kdy se příběh trošku zamotává, jsem měl problém, aby se mi v hlavě rozmotal. Některé logické neuvažování některých postav by také mohlo být důvodem sražení jedné hvězdičky. Já ale nic podobného dělat nebudu, protože mě Česká televize nadchla komplexností a zpracováním celého námětu, že ještě půl hodiny po skončení titulků šestého dílu jsem měl co dělat, abych si uvědomil, co jsem to vlastně dokoukal. Klobouk dolů Česká televize! Poslední dobou sypeš zajímavé náměty z rukávu a já doufám, že ti to vydrží co nejdéle!

    • 10.2.2018  23:48

    Pokrytectví je přesnou vlastností, kterou se tu honosí snad každý, kdo se společné večeře zúčastní. To, co se totiž ze začátku jeví jako legrace, se postupem času rozjede v brutální emocionální jízdu, která ne a ne přestat. Vzorový námět poplatný dnešní době, ve které se člověk neobejde bez chytrého telefonu a při chůzi na chodníku spíše čumí do obrazovky, nežli na chodník. Italové se tady s touto dialogovkou ukázali nejlépe, jak to asi jenom mohlo jít.

<< předchozí 1 2 3 4 49 97 145 193
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
NOIXES - Pressure ( Original Mix ) [ Bass Boosted ] | العربية | Man with a Plan